What to wear as a wedding guest?





Next week i am attending a wedding. I am super duper mega excited because it's my first wedding since my mum got married to my step dad when i was a child and because the bride is one of those people you can not talk to for 6 months an when you met it's still like old times. For weeks i am thinking about what i will be wearing. White is an absolute no got and i would feel uncomfortable in a black dress. But those are the two colours i wear most of the time so i am a little bit of unsure what to wear. Above you can see some of the opporunities, all Zara. What would you wear?

Nächte Woche bin ich auf eine Hochzeit eingeladen. Ich bin schon richtig aufgeregt weil es meine erste Hochzeit ist seit meine Mama meinen Stiefvater geheiratet hat, als ich noch ein Kind war. Außerdem ist die Braut eine dieser Freundinnen die man Monate lang nicht sieht und wenn man sich wieder trifft ist es wie in alten Zeiten. Ich überlege nun schon seit Wochen was ich anziehen könnte. Weiß ist ein absolutes no go und in einem schwarzen Kleid würde ich mich unwohl fühlen. Leider sind das die Farben aus denen meine Garderobe zu 90% besteht darum bin ich etwas unsicher was ich anziehen soll. Oben könnt ihr ein paar der Möglichkeiten die es bei Zara im Moment gibt sehen. 
Was würdet ihr tragen?